x تبلیغات
تیونینگ خودرو پارس آپشن

مانیتور اندروید لیفان X60 با نصب رایگان

مانیتور اندروید لیفان X60 برند Car Media  از جذاب ترین آپشن های خودروی لیفان می باشد. مانیتور فابریک لیفان x60 را با تضمین کیفیت و بهترین قیمت بازار ز ما در تیونینگ خودروی پارس اپشن بخواهید.

 

 

سیستم عامل، ورژن و مشخصات مانیتور فابریک لیفان x60

مانیتور اندروید لیفان x60با سیستم عامل اندروید که تا ورژن 11 آپدیت شده است. و در نتیجه به سادگی می توان برنامه های کاربردی و بازی های خودتان را بر روی ان نصب کنید. پردازنده این دستگاه از نوع 8 هسته ای می‌باشد و رم آن نیز دارای 2 گیگابایت حافظه است که باعث سرعت عمل بالا ی این دستگاه هوشمند اندرویدی شده است. برای استفاده کردن از جی پی اس خود این دستگاه می توانید رم جی پی اس را تهیه کنید ولی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از برنامه های کاربردی و مجازی استفاده کند.

این مانیتور اندروید با نمایشگر 9.3 اینچی و تاچ فریم 11 اینچی پنجره جدید از امکانات دستگاه های هوشمند را رو به شما باز خواهند کرد. و شما بالاترین کیفیت تصویر با رزولوشن860*1280 را در مانیتور خودروی خود حس خواهید کرد. این مانیتور ips ضد خش تصویریی با کیفیت در تمامی جهات حتی در نور شدید و آفتاب برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

مولتی مدیا اندرویدی لیفان با شتیبانی از تمامی فرمت ها امکان پخش تمامی فایل های صوتی و تصویری شما را فراهم کرده است. این دستگاه مجهز به بلوتوث و با قابلیت اتصال به تمامی گوشی های اندروید و آیفون را دارا می باشد. مانیتور اندروید لیفان X60 امکان اتصال به دوربین های عقب و مانیتور های پشت سری را دارا می باشد.

با بهره گیری از پردازنده هشت هسته ای این دستگاه هوشمند اندرویدی می تواند دیتا های شما  را بدون هنگی لود کند  و به پردازش دستورات پیاپی شما بپردازد.

 

خرید و قیمت مانیتور فابریک لیفان X60 در فروشگاه پارس آپشن

برای اطلاع از نحوه سفارش و خرید و قیمت مانیتور فابریک لیفانx60 با مشاورین ما در فروشگاه پارس آپشن در تماس باشید. شما خریداران گرامی می توانیدبرای  نصب مولتی مدیا اندروید لیفان X60 می‌توانید از نصابان با تجربه پارس آپشن کمک بخواهید.  یکی از خدمات ویژه فروشگاه پارس آپشن رای رفاه و رضایتمندی بیشتری مشتریان نصب مانیتور در محل مشتری می‌باشد.

https://parsoption.com

 

کیلس استارت تیبا فول امکانات

کیلس استارت تیبا با قیمت عالی از محصولات فروشگاه پارس آپشن می‌باشد و هم چنین از تجهیزات جانبی خودرو TIBA نیز به شمار می‌رود.

اگر بخواهیم سیستم کلی این قطعه شگفت انگیز را یه طور واضحی شرح دهیم می توان این نکته را افزود که در این سیستم سوئیچ به شکل یک کیلید نیست. اتومبیل شما دارای یک ریموت است که با همراه داشتن آن توانایی استارت زدن تنها با یک عدد دکمه به راحتی خودرو را به حرکت در می آورد.
در همین راستا معمولا با فشار دادن پدال ترمز و زدن دکمه استارت سبب این مسئله می‌شود که ماشین روشن و خاموش شود. البته باید این نکته را توجه کنید که در صورت نبود این ریموت و با زدن دکمه استارت این امکان موجود است که اتومبیل روشن نشود...
 
در سوئیچ های ماشین شما یک ایمبولایزر موجود است که شامل دیتای رمزگذاری شده می‌باشد و بعد از وارد نمودن کلید و چرخاندن آن، اطلاعاتی پردازش و رد و بدل میشود که بُرد انتقال دهنده این اطلاعات فقط در حد چند سانتی متر می‌باشد این بدین معنا است که اگر به کلید سازی مراجعه کنید و از روی سوئیچ اتومبیل خود کپی کنید و یک عدد سوئیچ یدک بسازید این کلید یدک دیگر هرگز نمی تواند خودرو شما را روشن کند.
عده ای از ماشین سوار ها معتقد هستند که با نصب این قطعه ایمبولایزر از مدار خارج می‌شود. در پاسخ به این عزیزان می توان گفت گه در ریموت های غیر فابریک این کارایی نیز ممکن است پیش آید که قفل و باز شدن در ها حتی با دور و نزدیک شدن از اتومبیل انجام می گیرد.

طریقه کار با کیلس استارت تیبا چگونه می‌باشد ؟

این قطعه از دو بخش با اهمیت تشکیل شده است. یک بخش در داخل اتومبیل نصب می‌شود که وظایف ان کنترل اجزای متنوع اتومبیل در زمان ارتباط داشتن با ریموت کنترل است و بخش دیگر آن ریموت کنترل است که موج ها را به صورت کد گزاری تا نقطه مشخصی ارسال می‌کند. برای خرید مانیتور اندروید تیبا نیز می توانید با ما در تماس باشید.
 
 

مانیتور اندروید مزدا 3 جدید در تیونینگ خودرو پارس آپشن

مانیتور اندروید مزدا 3 جدید  با کیفیت عالی در تیونینگ خودرو پارس آپشن به شما مشتریان عزیز عرضه می‌گردد. این دستگاه در مزدا از بهترین و جدیدترین مدل در بازار به شمار می‌رود. در بخش پنل جلو این قطعه از صفحه نمایش 9 اینچی استفاده شده تا سرنشینان عقب بتوانند به راحتی به این محصول مسلط باشد و دسترسی داشته باشند. این دستگاه از آپشن های فوق العاده جذاب mazda 3 می‌باشد.

مانیتور اندروید مزدا 3 جدسد با بهترین کیفیت

ویژگی های مانیتور اندروید مزدا 3 جدید

این دستگاه شگفت انگیز دارای دو ورودی جداگانه برای اتصال یو اس بی و فلش مموری می‌باشد و دارای گیرنده رادیو با موج های FM-AM می‌باشد و هم چنین قابلیت اتصال بلوتوث به گوشی همراه و دارای قابلیت تماس تلفنی و پخش کردن آهن را نیز دارد.
شایان ذکر است که این دستگاه با کیفیت دارای یک ورودی پورت یو اس بی در در پشت است که این ورودی با استفاده توسط یک کابل یک متری به داخل داشبورد خودرو هدایت می‌شود.
استفاده از رنگ مشکی و فابریک در این دستگاه نشان از دقت بالا در طراحی آن است. این محصول دارای صفحه نمایش کاملا لمسی است که از نوع خازنی نیز می‌باشد و همین موضوع کار را بسیار لذت بخش می‌کند زیرا با حس کردن حرارت دست شما به سرعت واکنش نشان می‌دهد.

نویگیشن مانیتور اندروید مزدا 3 جدید
نویگیشن مانیتور اندروید مزدا 3 جدید

این محصول دارای جی پی اس نویگیشن کویا آفلاین و هم چنین دارای قابلیت مشاهده نمودن ترافیک آنلاین و انتخاب کردن و راهنمایی مسیر توسط نویگیشن و هم چنین دارای میرور لینک برای انتقال دادن تصویر و صدا گوشی بر روی این دستگاه و هماهنگ بودن آن با اندروید و آیفون

مشخصات و ویژگی های مانیتور اندروید مزدا 3 جدید
ورژن و مشخصات سیستم عامل مانیتور اندروید مزدا 3 جدید

سیستم عامل این محصول اندروید می‌باشد که ورژن آن تا 9 آپدیت شده است . در نتیجه به راحتی می توان برنامه های کاربردی و بازی های مورد علاقه خود را بر روی ان نصب کنید. پردازنده این دستگاه از نوع 4 هسته ای می‌باشد و رم آن نیز دارای 1 گیگابایت حافظه است که سبب سرعت عمل بالا در آن شده است. برای استفاده کردن از جی پی اس خود این دستگاه می توانید رم جی پی اس را تهیه کنید اما پیشنهاد ما به شما این است که  از برنامه های کاربردی و مجازی استفاده کند.


مانیتور اندروید زانتیا فول آپشن

با وجود آپشن های خودرو رانندگی در مقایسه با گذشته ساده تر و لذت بخش تر شده است. با نصب آپشن هایی همچون مولتی مدیا روی خودرو می توانید از امکانات بی نظیری بهره مند شوید. مانیتور اندروید زانتیا مجهز به سیستم صوتی و تصویری بسیار قدرتمندی می باشد و شما را از خرید یک سستم صوتی مجزا برای خودرو بی نیاز می کند. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات این دستگاه مولتی مدیا اندرویدی بررسی شده است.

مانیتور اندروید زانتیا در فروشگاه پارس آپشن

مزایای نصب مانیتور اندروید زانتیا

با نصب مولتی مدیا اندروید زانتیا نه تنها دیزاین داخلی خودروتان را شکیل تر می کنید بلکه می توانید از امکانات بی نظیری  همچون:
•    مسیریاب
•    قطب نما
•    تلویزیون
•    و ماهواره
ده ها قابلیت دیگر بهره مند شوید.

این دستگاه دارای سوکت فابریک می باشد و بدون نیاز به تخریب قاب یا سیم کشی برای زانتیا طراحی شده و با نصب آن کنترل فرمان به صورت کاملا فابریک فعال می گردد.


امکانات مولتی مدیا زانتیا

مانیتور زانتیا مجهز به جدیدترین ورژن سیستم عامل اندروید می باشد
•    پردازنده 4 هسته
•    1 گیگابایت رم
•    و 16 گیگابایت حافظه داخلی
عملکرد روان و پاسخگویی سریع این مولتی مدیا را تضمین می کنند. نمایشگر تمام لمسی خازنی با وضوح بالا و کیفیت تصویر بی نظیر، تجربه بصری فوق العاده ای برای شما به ارمغان می آورند.

مانیتور اندروید زانتیا با کیفیت  بی نظیر
وای فای داخلی مانیتور اندروید زانتیا به شما امکان می دهد به سادگی این دستگاه را به انترنت گوشی یا مودم جیبی متصل کنید و با نصب اپلیکیشن های مختلف روی حافظه داخلی مانیتور از تکنولوژی آنلاین نهایت استفاده را ببرید. به علاوه از طریق اتصال به اینترنت می توانید برنامه های تلویزیون را آنلاین مشاهده کرده و به 500 شبکه تلوزیونی و ماهواره ای دسترسی داشته باشید.

مانیتور اندروید زانتیابا بهترین قیمت
برای سفارش و خرید انواع مانیتور اندروید از جمله:
مانیتور اندروید زانتیا
مانیتور اندروید پژو 2008
مانیتور اندروید پژو 405
مانیتور اندروید پژو 206
و ... می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی پارس آپشن مراجعه فرمایید.


https://parsoption.com

مانیتور اندروید آزرا با کیفیت بالا

مانیتور یکی از جذاب ترین آپشن های خودرو می باشد و برای انواع مدل های خودرو از جمله آزرا در بازار موجود است. مانیتور اندروید آزرا به گونه ای طراحی شده است که با هر سلیقه ای هماهنگی دارد و کاربر می تواند با توجه به نیاز خود از امکانات این مولتی مدیا استفاده کند. به واسطه استفاده از مولتی مدیا آزرا می توانید از امکانات صوتی و تصویری این دستگاه بهره مند شوید.


اطلاعات ظاهری مانیتور اندروید آزرا

صفحه نمایش مولتی مدیا اندروید هیوندای آزرا ضد خش می باشد و این مورد مزیت ویژه این مانیتور است. زیرا داخل کابین خودرو مکانی محدود است که ممکن است با کوچکترین حرکت به صفحه نمایش دستگاه ضربه وارد شود. تکنولوژی ساخت این صفحه به گونه‌ ای است که علاوه بر ضدخش، لمسی و حرارتی با سرعت بالا می باشد.

مانیتور اندروید آزرابا امکانات فوف العاده

ظاهر زیبا و به روز مانیتور اندروید آزرا این دستگاه را به یک نمایشگر نمونه تبدیل کرده است. اندازه صفحه نمایش این مانیتور 9 اینچ است که برای دیدن تصاویر بسیار مطلوب و مناسب است و برای سرنشینان بسیار کاربردی می باشد.

صفحه مانیتور LED است و از کیفیت نمایش 1080 پیکسلی برخوردار است. به علاوه طراحی این مولتی مدیا به نحوی است که کلیدهای لمسی به راننده نزدیک است تا راننده بتواند با آرامش و سهولت از این مانیتور استفاده کند.

مانیتور اندروید آزرا

 

اطلاعات فنی مولتی آزرا

 

مانیتور اندروید آزرا مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد و قابلیت نصب انواع اپلیکیشن های اندرویدی را دارد. همچنین با انواع گوشی اندروید و iOS نیز همخوانی دارد.

مانیتوراندروید آزرا با تضمین کیفیت

مجهز به دو پورت USB است که با استفاده آن می توان نقل و انتقال داده ها را با سرعت بیشتری انجام داد.به علاوه قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای را دارد و از قابلیت میرورلینک نیز پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات مولتی مدیا اندروید آزرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به انواع ردیاب و جی پی اس می باشد.
  • به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری استفاه از شبکه 3G و 4G مسیر است.
  • از تمام فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می نماید.
  • اجرای برنامه های کاربردی و انواع بازی ها در این سیستم قابل اجرا می باشد.
  • پردازنده این مانیتور از نوع 4 هسته ای است.
  • یک رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت دارد.
  • می تواند به انوع دوربین های خوردو متصل شود.

مانیتور اندروید آزرابا کیفیت اصلی

برای خرید مانیتور اندروید و کیلس استارت آزرا، مانیتور اندروید سورنتو، مانیتور اندروید توسان و ... کافیست به وب سایت پارس آپشن مراجعه فرمایید.

 

https://parsoption.com

صفحه قبل 1 صفحه بعد