مانیتور اندروید مزدا 3 جدید  با کیفیت عالی در تیونینگ خودرو پارس آپشن به شما مشتریان عزیز عرضه می‌گردد. این دستگاه در مزدا از بهترین و جدیدترین مدل در بازار به شمار می‌رود. در بخش پنل جلو این قطعه از صفحه نمایش 9 اینچی استفاده شده تا سرنشینان عقب بتوانند به راحتی به این محصول مسلط باشد و دسترسی داشته باشند. این دستگاه از آپشن های فوق العاده جذاب mazda 3 می‌باشد.

مانیتور اندروید مزدا 3 جدسد با بهترین کیفیت

ویژگی های مانیتور اندروید مزدا 3 جدید

این دستگاه شگفت انگیز دارای دو ورودی جداگانه برای اتصال یو اس بی و فلش مموری می‌باشد و دارای گیرنده رادیو با موج های FM-AM می‌باشد و هم چنین قابلیت اتصال بلوتوث به گوشی همراه و دارای قابلیت تماس تلفنی و پخش کردن آهن را نیز دارد.
شایان ذکر است که این دستگاه با کیفیت دارای یک ورودی پورت یو اس بی در در پشت است که این ورودی با استفاده توسط یک کابل یک متری به داخل داشبورد خودرو هدایت می‌شود.
استفاده از رنگ مشکی و فابریک در این دستگاه نشان از دقت بالا در طراحی آن است. این محصول دارای صفحه نمایش کاملا لمسی است که از نوع خازنی نیز می‌باشد و همین موضوع کار را بسیار لذت بخش می‌کند زیرا با حس کردن حرارت دست شما به سرعت واکنش نشان می‌دهد.

نویگیشن مانیتور اندروید مزدا 3 جدید
نویگیشن مانیتور اندروید مزدا 3 جدید

این محصول دارای جی پی اس نویگیشن کویا آفلاین و هم چنین دارای قابلیت مشاهده نمودن ترافیک آنلاین و انتخاب کردن و راهنمایی مسیر توسط نویگیشن و هم چنین دارای میرور لینک برای انتقال دادن تصویر و صدا گوشی بر روی این دستگاه و هماهنگ بودن آن با اندروید و آیفون

مشخصات و ویژگی های مانیتور اندروید مزدا 3 جدید
ورژن و مشخصات سیستم عامل مانیتور اندروید مزدا 3 جدید

سیستم عامل این محصول اندروید می‌باشد که ورژن آن تا 9 آپدیت شده است . در نتیجه به راحتی می توان برنامه های کاربردی و بازی های مورد علاقه خود را بر روی ان نصب کنید. پردازنده این دستگاه از نوع 4 هسته ای می‌باشد و رم آن نیز دارای 1 گیگابایت حافظه است که سبب سرعت عمل بالا در آن شده است. برای استفاده کردن از جی پی اس خود این دستگاه می توانید رم جی پی اس را تهیه کنید اما پیشنهاد ما به شما این است که  از برنامه های کاربردی و مجازی استفاده کند.