مانیتور اندروید لیفان X60 برند Car Media  از جذاب ترین آپشن های خودروی لیفان می باشد. مانیتور فابریک لیفان x60 را با تضمین کیفیت و بهترین قیمت بازار ز ما در تیونینگ خودروی پارس اپشن بخواهید.

 

 

سیستم عامل، ورژن و مشخصات مانیتور فابریک لیفان x60

مانیتور اندروید لیفان x60با سیستم عامل اندروید که تا ورژن 11 آپدیت شده است. و در نتیجه به سادگی می توان برنامه های کاربردی و بازی های خودتان را بر روی ان نصب کنید. پردازنده این دستگاه از نوع 8 هسته ای می‌باشد و رم آن نیز دارای 2 گیگابایت حافظه است که باعث سرعت عمل بالا ی این دستگاه هوشمند اندرویدی شده است. برای استفاده کردن از جی پی اس خود این دستگاه می توانید رم جی پی اس را تهیه کنید ولی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از برنامه های کاربردی و مجازی استفاده کند.

این مانیتور اندروید با نمایشگر 9.3 اینچی و تاچ فریم 11 اینچی پنجره جدید از امکانات دستگاه های هوشمند را رو به شما باز خواهند کرد. و شما بالاترین کیفیت تصویر با رزولوشن860*1280 را در مانیتور خودروی خود حس خواهید کرد. این مانیتور ips ضد خش تصویریی با کیفیت در تمامی جهات حتی در نور شدید و آفتاب برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

مولتی مدیا اندرویدی لیفان با شتیبانی از تمامی فرمت ها امکان پخش تمامی فایل های صوتی و تصویری شما را فراهم کرده است. این دستگاه مجهز به بلوتوث و با قابلیت اتصال به تمامی گوشی های اندروید و آیفون را دارا می باشد. مانیتور اندروید لیفان X60 امکان اتصال به دوربین های عقب و مانیتور های پشت سری را دارا می باشد.

با بهره گیری از پردازنده هشت هسته ای این دستگاه هوشمند اندرویدی می تواند دیتا های شما  را بدون هنگی لود کند  و به پردازش دستورات پیاپی شما بپردازد.

 

خرید و قیمت مانیتور فابریک لیفان X60 در فروشگاه پارس آپشن

برای اطلاع از نحوه سفارش و خرید و قیمت مانیتور فابریک لیفانx60 با مشاورین ما در فروشگاه پارس آپشن در تماس باشید. شما خریداران گرامی می توانیدبرای  نصب مولتی مدیا اندروید لیفان X60 می‌توانید از نصابان با تجربه پارس آپشن کمک بخواهید.  یکی از خدمات ویژه فروشگاه پارس آپشن رای رفاه و رضایتمندی بیشتری مشتریان نصب مانیتور در محل مشتری می‌باشد.

https://parsoption.com