با وجود آپشن های خودرو رانندگی در مقایسه با گذشته ساده تر و لذت بخش تر شده است. با نصب آپشن هایی همچون مولتی مدیا روی خودرو می توانید از امکانات بی نظیری بهره مند شوید. مانیتور اندروید زانتیا مجهز به سیستم صوتی و تصویری بسیار قدرتمندی می باشد و شما را از خرید یک سستم صوتی مجزا برای خودرو بی نیاز می کند. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات این دستگاه مولتی مدیا اندرویدی بررسی شده است.

مانیتور اندروید زانتیا در فروشگاه پارس آپشن

مزایای نصب مانیتور اندروید زانتیا

با نصب مولتی مدیا اندروید زانتیا نه تنها دیزاین داخلی خودروتان را شکیل تر می کنید بلکه می توانید از امکانات بی نظیری  همچون:
•    مسیریاب
•    قطب نما
•    تلویزیون
•    و ماهواره
ده ها قابلیت دیگر بهره مند شوید.

این دستگاه دارای سوکت فابریک می باشد و بدون نیاز به تخریب قاب یا سیم کشی برای زانتیا طراحی شده و با نصب آن کنترل فرمان به صورت کاملا فابریک فعال می گردد.


امکانات مولتی مدیا زانتیا

مانیتور زانتیا مجهز به جدیدترین ورژن سیستم عامل اندروید می باشد
•    پردازنده 4 هسته
•    1 گیگابایت رم
•    و 16 گیگابایت حافظه داخلی
عملکرد روان و پاسخگویی سریع این مولتی مدیا را تضمین می کنند. نمایشگر تمام لمسی خازنی با وضوح بالا و کیفیت تصویر بی نظیر، تجربه بصری فوق العاده ای برای شما به ارمغان می آورند.

مانیتور اندروید زانتیا با کیفیت  بی نظیر
وای فای داخلی مانیتور اندروید زانتیا به شما امکان می دهد به سادگی این دستگاه را به انترنت گوشی یا مودم جیبی متصل کنید و با نصب اپلیکیشن های مختلف روی حافظه داخلی مانیتور از تکنولوژی آنلاین نهایت استفاده را ببرید. به علاوه از طریق اتصال به اینترنت می توانید برنامه های تلویزیون را آنلاین مشاهده کرده و به 500 شبکه تلوزیونی و ماهواره ای دسترسی داشته باشید.

مانیتور اندروید زانتیابا بهترین قیمت
برای سفارش و خرید انواع مانیتور اندروید از جمله:
مانیتور اندروید زانتیا
مانیتور اندروید پژو 2008
مانیتور اندروید پژو 405
مانیتور اندروید پژو 206
و ... می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی پارس آپشن مراجعه فرمایید.


https://parsoption.com