x تبلیغات
تیونینگ خودرو پارس آپشن

مانیتور اندروید جک j5 با سرعت لود بالای اطلاعات

این روزها روی هر خودرویی شاهد یک آپشن کاربردی و بی نظیر هستید. مانیتور اندروید جک J5 نیز از این دسته آپشن های کاربردی و بی نظیر برای خودرو جک J5 می باشد که ارزش خریدن و نصب روی اتومبیل را دارد.

مانیتور اندروید جک j5

چراکه با نصب این آپشن رانندگی دقیق تر و راحت تری خواهید داشت. بویژه در سفرهای طولانی می توانید با پخش فیلم سرنشینان بویژه کودکان را سرگرم کنید. اما قابلیت های این مولتی مدیا تنها به پخش فیلم و موسیقی ختم نمی شود و کاربردهای بی نظیر دیگری دارد. 

مانیتور اندروید جک j5 با عالی ترین کیفیت

کاربردهای بی نظیر مانیتور اندروید جک J5

از کاربردهای بی نظیر مانیتور اندروید جک J5 می توان به قابلیت رهیابی مسیر اشاره کرد. این مولتی مدیا بی نظیر مجهز به GPS داخلی می باشد و به سادگی به شما امکان می دهد به صورت آنلاین و آفلاین در مسیرهای ناشناس رانندگی کنید و در صورت گم شدن در جاده مسیر درست را بیابید. شما عزیزان می توانید با نصب اپلیکیشن هایی همچون نقشه گوگل، نشان، ویز، بله و ... با اطمینان در جاده رانندگی کنید. 

مانیتور اندروید جک j5 با قابلیت اتصال به اینترنت

از دیگر کاربردهای مانیتور اندروید جک J5 می توان به قابلیت اتصال به دوربین عقب و جلو اشاره کرد و مزیت این کار این است که شما به سادگی و بدون خم شدن به عقب می توانید خودروتان را پارک کنید  و هیچ برخوردی با موانع و خودروهای جلویی و عقبی نداشته باشید. همچنین نصب دوربین جلو به شما امکان می دهد در طول سفر از مسیر خود فیلم برداری کنید و مناظر زیبای جاده را به ثبت برسانید. کاربرد اصلی دوربین جلو ضبط حوادث رانندگی می باشد که شما را از حضور پلیس و کشیدن کروکی بی نیاز می کند. 

مانیتور اندروید جک j5 با اتصال به اینترنت

ویژگی‌های مولتی مدیا جک J5

  • دارای سوکت های فابریک بدون دخالت در سیم کشی خودرو 
  • وجود ورودی USB و AUX
  • سیستم صوتی حرفه ای

مانیتور اندروید جک j5 با سیستم صوتی عالی

  • آمپلی فایر
  • ساب ووفر
  • گیرنده دیجیتال
  • سیستم عامل اندروید 

مانیتور اندروید جک j5 با سیستم عامل اندروید

  • نمایشگر 11 اینچ و تمام لمسی ips
  • مولتی مدیا جک J5 با ورژن اندروید 10

مانیتور اندروید جک j5 با صفحه 10 اینچ

برای خرید انواع مانیتور اندروید جک از جمله :

مانیتور اندروید جک J4

مانیتور اندروید جک j4

مانیتور اندروید جک S5

مانیتور اندروید جک s5

مانیتور اندروید جک J5 همچنین کیلس استارت جک J5 می توانید با ما در فروشگاه پارس آپشن در تماس باشید. 

 https://parsoption.com

 

مانیتور اندروید اسپورتیج با کیفیت تصویر Full HD

اگر می خواهید از خودرو اسپورتیج خود  بهتر استفاده کنید ما به شما خرید و نصب مانیتور اندروید اسپورتیج را پیشنهاد می کنیم. این مولتی مدیای اندرویدی با نمایشگر تاچ بسیار دقیق امکانات و قابلیت های بی نظیری در اختیار شما قرار می دهد. بدون شک با وجود این آپشن سفرهای جاده ای ایمن تر و لذت بخش تری تجربه خواهید کرد.

مانیتور اندروید اسپورتیج با نصب رایگان

ویژگی های سخت افزاری مانیتور اندروید اسپورتیج

  • مانیتور اندروید با پردازنده 8 هسته ای PX5

مانیتور اندروید اسپورتیج با رم 8 گیگ

  • رم 4 گیگابایت

مانیتور اندروید اسپورتیج با 4 گیگ رم

  • حافظه داخلی 32 گیگابایتی

مانیتور اندروید اسپورتیج با حافظه 32 گیگ

  • پشتیبانی از کارت حافظ جانبی SD

مانیتور اندروید اسپورتیج با مدیریت حافظه اضافه

  • پشتیبانی از فلش مموری

مانیتور اندروید اسپورتیج با پشتیبانی از فلش

  • صفحه نمایش IPS با رزولوشن 1024 در 600

مانیتور اندروید اسپورتیج با بالاترین رزولوشن

  • نمایشگر LED

مانیتور اندروید اسپورتیج با نمایشگر led

قابلیت های مولتی مدیا اسپورتیج

این از دستگاه امکانات نرم افزاری بسیاری در اختیار کابران قرار می دهد از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت رهیابی مسیر به صورت آنلاین و آفلاین با استفاده از نقشه های آنلاین همچون ویز ، نشان ، گوگل مپ  و دریافت اطلاعات لحظه ای ترافیک شهری. به این ترتیب رهایب با در نظر گرفتن ترافیک لحظه ای، سریعترین مسیر را به شما پیشنهاد می دهد.

دوربین DVR یا دوربین ضبط دیجیتال تصاویر قادر است تصاویر روبروی شما را ضبط و در حافظه مانیتور اندروید اسپورتیج ذخیره نماید.

از دیگر قابلیت های مانیتور اندروید اسپورتیج می توان به حالت میرورلینک اشاره کرد. با این قابلیت تصاویر گوشی هوشمند به صورت لحظه ای روی نمایشگر نمایش داده می شوند. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مانیتور اندروید اسپورتیج با قابلیت اتصال به اینترنت

  • اتصال به WiFi
  • پشتیبانی از انواع فایل های صوتی و تصویری
  • دارای ورودی USB و AUX
  • سیستم عامل اندروید 6.1.1
  • صفحه نمایش 9 اینچی
  • و ...

قیمت مانیتور اندروید اسپورتیج

چنانچه صاحب یکی از مدل های برند کیا هستید می توانید با اطمینان از اصالت فیزیکی دستگاه برای خرید:

مانیتور اندروید اپتیما

قیمت مانیتور اندروید اپتیما

مانیتور اندروید سراتو

مانیتور اندروید سراتو از بهترین برندها

مانیتور اندروید سورنتو

مانیتور اندروید سورنتو با کیفیت تصویر عالی

مانیتور اندروید اسپورتیج و .... از وب سایت فروشگاه پارس آپشن اقدام نمایید. برای کسب اطاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

https://parsoption.com

مانیتور اندروید پرادو و کیلس استارت پرادو با بهترین قیمت

اگر به تازگی صاحب خودرو تویوتا پرادو شده اید یا قصد تعویض آپشن های این ماشن همچون مانیتور اندروید پرادو، کیلس استارت پرادو و کروز کنترل پرادو دارید ما به فروشگاه اینترنتی پارس آپشن را معرفی می کنیم. با خرید و نصب مانیتور اندروید پرادو با کیفیت و فابریک می توانید از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بی نظیری همچون رم افزار پخش، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های مسیر و GPS بهره مند گردید. به علاوه می توانید با نصب دوربین های دنده عقب و دوربین جلو و اتصال آنها به مولتی مدیا از امکانات انها استفاده کنید و در هنگام پارک خودرو و خروج از پارک مشکلی نداشته باشید. 

مانیتور اندروید پرادو

بررسی امکانات مانیتور اندروید پرادو

این مولتی مدیا اندروید دارای نمایشگر 13.6 اینچ با رزولوشن 768 * 1020 فول HD می باشد. این دستگاه یک پخش کننده بسیار قوی است که انواع فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. مانیتور اندروید پرادو به دلیل مجهز بودن به سیستم عامل اندروید قابلیت نصب انواع اپلیکیشن ها از جمله واتس اپ، تلگرام و .... را دارد. 

مانیتور اندروید پرادو با بهترین قیمت

همچنین به منظور کمک به راننده برای مسیریابی در جاده های درون شهری و بیرون شهری می توان انواع اپلیکیشن های GPS را به منظور مسیریابی دقیق نصب کرد. همچنین دارای ورودی USB و AUX می باشد و کاربر به سادگی با اتصال گوشی به مانیتور یا اتصال فلش می تواند فایل های مورد علاقه خود را پخش کند. 

خرید مانیتور اندروید پرادو

خرید مانیتور اندروید انواع تویوتا 

شما عزیزان با خرید:

مانیتور اندروید کرولا

مانیتور اندروید تویوتا کرولا

مانیتور اندروید کمری

فروش مانیتور اندروید کمری با بهترین قیمت در پارس آپشن

مانیتور اندروید راو 4 

مانیتور اندروید راو 4 با قیمت عالی

مانیتور اندروید پرادو

و دیگر خودروها می توانید ظاهر خودرو خود را جذاب تر و به روز تر کنید. فروشگاه پارس آپشن مرکز فروش و نصب انواع آپشن های خودرو و فروش لوازم جانبی خودرو می باشد. شما عزیزان برای سفارش کالای مورد نظر خود تنها کافیست از طریق شماره های تماس یا وب سایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. 

https://parsoption.com

مانیتور اندروید سراتو با قابلیت اتصال به اینترنت 09126946483

یکی از بی نظیرترین آپشن های خودرو سراتو، مانیتور اندروید سراتو می باشد. این آپشن از قابلیت های بسیاری برخوردار است و رانندگی را برای راننده تسهیل می نماید.

مانیتور اندروید سراتو با قیمت عالی

با نصب این مولتی مدیا می توانید سفری لذت بخش تر برای خود و اعضای خانواده تان رقم بزنید. به علاوه باوجود آپشن رهیاب مسیر هیچ نگرانی بابت رانندگی در مسیرهای ناشناس نخواهید داشت و باطمینان و بدون سردرگمی می توانید رانندگی کنید و طبیعت جاده لذت ببرید. 

فروش مانیتور اندروید سراتو با قیمت عالی

ویژگی های مانیتور اندروید سراتو

با نصب یک صفحه نمایش LED از نوع IPS با رزولوشن 600 * 1024 دیگر ادوات داشبورد خودرو به چشمتان نخواهد آمد با وجود ویژگی IPS در برابر آفتاب و تغییر زاویه دید نیز تصویری واضح خواهید داشت. 

مانیتور اندروید سراتو با رزولوشن بالا

سیستم عامل مانیتور اندروید سراتو اندروید می باشد. در نتیجه مولتی مدیا سراتو شما تنها یک نمایشگر برای پخش فیلم و آهنگ نیست، بلکه دستگاهی پیشرفته و هوشمند همچون گوشی هوشمند شما می باشد و قابلیت نصب انواع اپلیکیشن ها را دارد. 

مانیتور اندروید سراتو با قابلیت نصب اپلیکیشن ها

پردازنده (CPU) و رم (RAM) مهم ترین بخش های سخت افزاری مولتی مدیا اندروید سراتو می باشند که موجب افزایش سرعت دستگاه شما می شوند و دیگر شاهد هیچ کندی در این دستگاه نخواهید بود. 

مانیتور اندروید سراتو با بالاترین رم

پردازنده مانیتور اندروید سراتو ساخت کمپانی راک چیپ و مدل PX5 می باشد که با 8 هسته دائما فعال اطلاعات را پردازش می کند. دمای کارکرد این پردازنده 70 درجه سانتی گراد است، در نتیجه در مولتی مدیا سراتو که در نزدیکی دریچه های بخاری نصب می شود هیچ نگرانی نخواهید داشت. زیرا با روشن بودن بخاری نیز پردازنده به خوبی و در شرایط عالی فعالیت خواهد داشت. 

مانیتور اندروید سراتو دارای حافظه داخلی

میزان حافظه رم مانیتور اندروید سراتو برابر 4 گیگابایت می باشد. این میزان حافظه موجب شده تا این مولتی مدیا هیچگاه کند نشود و بدون هنگ کردن قادر به اجرای همزمان چندین برنامه باشد. 

قیمت مانیتور اندروید سراتو

خرید آنلاین مولتی مدیا اندروید سراتو 

شما عزیزان می توانید انواع آپشن های سراتو از جمله مانیتور اندروید و کیلس استارت سراتو را با اطمینان از کیفیت کالا همراه با گارانتی از فروشگاه پارس آپشن سفارش دهید. لازم به ذکر است ما در این فروشگاه :

کیلس استارت سراتور با قیمت عالی

مانیتور اندروید اسپورتیج

مانیتور اندروید اسپورتیج با کیفیت تصویر عالی

مانیتور اندروید اپتیما 

مانیتور اندروید اپتیما با کیفیت تصویر بالا

را نیز عرضه می نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید. 

https://parsoption.com

مانیتور اندروید کمری با قابلیت اتصال به اینترنت 09126946483

این روزها با طراحی آشن های متنوع از جمله مانیتور اندروید کمری سفرهای طولانی دیگر خسته کننده نیست. در گذشته کل مسیر سفر تنها با گوش دادن به موسیقی و تماشای منظره جاده سپری می شود. راننده نیز باید تمام حواس خود را به تابلوهای کنار جاده می سپرد تا مبادا مسیر را اشتباه برود و از مسیر اصلی منحرف شود. اما با نصب مولتی مدیا نه تنها دیگر دغدغه رانندگی در جاده های نا آشنا را نخواهید داشت بلکه می توانید با پخش انواع فیلم خود و کودکانتان را سرگرم کنید. 

مانیتور اندروید کمری در فروشگاه پارس آپشن

چرا نصب مانیتور اندروید کمری 

مولتی مدیا اندروید کمری در سال 2018 با پردازنده 8 هسته ای محصول شرکت راک با چیپ ۶۴ بیتی مدل ۳۳۶۸ یا px5 و با معماری ۲۸ نانومتریCORTEX A53 مهندسی شده به بازار عرضه شد. 

مانیتور اندروید کمری با پردازنده 8 هسته ای

پردازش گر گرافیکی (GPU) این دستگاه ساخت POWER VR می باشد که تامین کننده تمام پرداشگرهای گرافیکی اپل است. با وجود این GPU قادر خواهید بود تصاویر ویدئویی تا کیفیت ۴K تماشا کنید. 

مانیتور اندروید کمری با صفحه 4K

حافظه موقت (RAM) مانیتور اندروید کمری 4 گیگابایت می باشد که از نوع DDR3 و از برند سامسونگ است. به علاوه دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت بوده و چیپ حافظه داخلی KINGSTONE که به شما امکان ذخیره انواع اپلیکیشن، موسیقی و فیلم را می دهد. 

مانیتور اندروید کمری با 32 گیگ حافظه

مولتی مدیا اندروید کمری از نسخه 8 اندروید بهره مند است که به منظور استفاده در خودرو بهینه شده و کارهایی همچون پخش موسیقی، نمایش نقشه، اجرای دستور صوتی فارسی حین رانندگی و برقراری تماس تلفنی از طریق بلوتوث در اولویت کار آن می باشد.  

مانیتور اندروید کمری با پردازنده 8 هسته ای

صفحه نمایش این مانیتور نیز بالاترین رزولوشن در میان سایر مانیتورهای موجود از جمله :

مانیتور اندروید کرولا

مانیتور اندروید کرولا

مانیتور اندروید پرادو 

مانیتور اندروید پرادو

مانیتور اندروید لندکروز

مانیتور اندروید لندکروز

مانیتور اندروید Rav4

مانیتور اندروید RAV4

را دارا می باشد. با توجه به ویژگی های ذکر شده می توان نتیجه گرفت این دستگاه انتخاب مناسبی برای خرید و نصب روی خودرو می باشد. 

مانیتور اندروید کمری با برترین قابلیت ها

قابلیت های مولتی مدیا کمری 

  • مسیریاب آنلاین و آفلاین 

مانیتور اندروید کمری با مسیریاب آنلاین و آفلاین

  • دارای دو پورت USB  

مانیتور اندروید کمری دارای پورت USB

  • قابلیت اتصال به اینترنت 

مانیتور اندروید کمری با اتصال به اینترنت

  • صفحه نمایش لمسی

مانیتور اندروید کمری با صفحه لمسی

  •  آی سی آمپلی فایر ساخت ژاپن

کیلس استارت کمری

چنانچه قصد خرید انواع آپشن های کمری از جمله مانیتور اندروید کمری و کیلس استارت کمری را دارید، کافیست برای سفارش با ما در فروشگاه اینترنتی پارس آپشن همراه باشید. 

https://parsoption.com

قیمت مانیتور اندروید ساینا 09126946483

ما توانسته ایم در فروشگاه پارس آپشن، مانیتور اندروید ساینا را از بهترین و باکیفیت ترین برندهای عرضه کننده این دستگاه ارائه نماییم.مانیتور اندروید ساینا با کیفیت تصویر عالی می باش. صفحه ips ضد خش دارد و می تواند از تمامی جهات تصویری با کیفیت برای شما عزیزان ارائه نماید.

مانیتور اندروید ساینا با بهترین قیمت

ضد خش بودن صفحه این دستگاه کمک می نماید تا در زمان استفاده از آن از بابت عدم خش گیری صفحه اطمینان خاطر داشته باشید. قبلا این دستگاه ها تنها بر روی ماشین های مدل بالایی مانند بنز، بی ام و و دیگر برندهای معتبر از کارخانه نصب بود. اما این روزها شما می توانید به راحتی برای تمام خودروها این دستگاه را خریداری و نصب نمایید.

مانیتور اندروید ساینا

مانیتور اندروید ساینا از نمونه این دستگاه ها می باشد. از دیگر آپشن های این خودرو می توانیم به کیلس استارت ساینا نیز اشاره نماییم.

کیلس استارت ساینا

این اطمینان را به شما میدهیم که می توانید بهترین تجربه ممکن را از خریدتان از ما داشته باشید.

مانیتور اندروید ساینا

با مانیتور اندروید ساینا آشنا شوید:

اگر بخواهیم به ویژگی ها و مشخصات این دستگاه اشاره نماییم به صورت تیتر وار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مانیتور اندروید ساینا مجهز به مسیریاب

این دستگاه دارای بلوتوث می باشد و می توانید از طریق بلوتوث گوشی موبایل خود را به آن متصل نمایید

مانیتور اندروید ساینا با بلوتوث

مجهز به برنامه مسیریاب آنلاین و آفلاین سخنگو می باشد و کلیه برنامه های مسیریابی را می توانید بر روی آن نصب و راه اندازی نمایید.

قابلیت اتصال به اینترنت را دارا می باشد، پس می توانید از بازار و پلی استور کلیه نرم افزارهای کاربردی را نصب و راه اندازی نمایید

مانیتور اندروید ساینا با اتصال به اینترنت

قابلیت اتصال به دوربین دنده عقب و جلو، مانیتور پشت سری و دیگر آپشن ها را دارا می باشد

قادر به پخش 23 شبکه داخلی و 230 شبکه ماهواره ای است

مانیتور اندروید ساینا با پورت usb

امکان اتصال فلش به این دستگاه وجود دارد و میتوانید از طریق فلش نیز فایل های خود را پخش نمایید

دارای حافظه داخلی می باشد و می توانید فایل های مد نظرتان را بر روی آن قرار دهید.

مانیتور اندروید ساینا با حافظه 32 گیگ

قابلیت پخش کلیه فایل های صوتی و تصویری را دارا می باشد.

در دو مدل با رم 1 گیگ و 2 گیگ به بازار عرضه می شود

دارای حافظه داخلی 16 و 32 گیگ می باشد

قیمت مانیتور اندروید ساینا

خرید مانیتور اندروید ساینا با بهترین قیمت

برای خرید مانیتور اندروید ساینا می توانید از سراسر ایران و سایر نقاظ کشور با ما در فروشگاه پارس آپشن در ارتباط باشید. ما توانسته ایم این دستگاه را از بهترین و باکیفیت ترین برندهای جهان عرضه نماییم. لازم به ذکر است در فروش مانیتور اندروید ساینا، گارانتی رسمی و معتبر عرضه می نماییم.

مانیتور اندروید ساینا فابریکی

عزیزان تهرانی نیز می توانند از خدمات نصب در محل ما نیز بهره مند شوند. شهرستانی های عزیز نیز می توانند خرید خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که نصب مانیتور اندروید به صورت سوکت فابریک می باشد و به راحتی قادر به نصب آن خواهید بود.

فروش مانیتور اندروید ساینا

لازم به ذکر است که در فروشگاه پارس آپشن عرضه کننده سایر آپشن های خودرو نیز می باشیم.

https://parsoption.com


مانیتور اندروید کوییک با نصب به صورت سوکت فابریک

از نمونه آپشن‌ها و لوازم جانبی کوییک ارائه شده توسط ما در فروشگاه پارس آپشن می‌توان به مانیتور اندروید کوییک اشاره نمود. این مانیتور اندروید با صفحه فول تاچ حرارتی است و دارای قدرت بالایی در پردازش اطلاعات می‌باشد. مانیتور اندروید کوییک با دو رم 1 و 2 گیگی به بازار عرضه می شود. که همین رم بالا کمک می‌نماید تا دستگاه بدون هیچ هنگی قدر پخش تمامی فایل‌های صوتی و تصویری را دارا باشد.

فروش مانیتور اندروید کوییک

با خرید و نصب این مانیتور اندروید بر روی تمامی خودروها می توانید قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی را به خودروتان اضافه نمایید. با افزودن این امکانات به راحتی میتوانید در مسافت‌های طولانی رانندگی کنید و همچنین سرنشینان خود را سرگرم نمایید.

خرید مانیتور اندروید کوییک

به طور مثال در مسیرهای طولانی میتوانید برای کودکان خود برنامه کودک پخش نمایید.

مانیتور اندروید کوییک با قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری

بله دقیقا، این مانیتورها با قابلیت پخش 230 شبکه ماهواره ای و 23 شبکه داخلی به صورت آنلاین می‌باشند. حتی میتوانید برنامه مورد علاقه فرزندتان را بر روی فلش قرار دهید و با اتصال فلش به مانیتور اندروید کوییک ، آن را پخش نمایید.

از حافظه داخلی خود مانیتور اندروید هم میتوانید برای ذخیره سازی برنامه های مورد علاقه تان استفاده نمایید.

مانیتور اندروید کوییک با قابلیت مسیریابی

قدرت مسیریابی با مانیتور اندروید کوییک

یکی از مشخصه ها و ویزگی های اصلی که نه تنها مانیتور اندروید کوییک بلکه تمامی نمونه های مانیتورهای اندرویدی مانند:

مانیتور اندروید ساینا

مانیتور اندروید ساینا با بالاترین کیفیت

مانیتور اندروید ام وی ام 530

مانیتور اندروید ام وی ام 530

مانیتور اندروید ماکسیما

مانیتور اندروید ماکسیما

مانیتور اندروید کرولا

مانیتور اندروید کرولا

و سایر خودروهای دیگر دارد همین قابلیت مسیریابی آنلاین و آفلاین می باشد.

با نصب برنامه های مسیریابی مانند بلد، سایجیک، گوگل مپ و غیره به راحتی میتوانید مسیر یابی را با این دستگاه ها انجام دهید. برای راحتی هرچه بیشتر رانندگان لازم به ذکر است که این دستگاه ها با قابلیت مسیریابی سخنگو نیز می باشند. این خود کمک می نماید تا بر رانندگی خود تمرکز داشته باشید.

مانیتور اندروید کوییک با قابلیت اتصال به اینترنت

مولتی مدیا اندروید کوییک به اینترنت متصل می شود

بله؛ قابلیت اتصال مانیتور اندروید کوییک از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. که برای شما راحتی را به همراه خواهد داشت. با قابلیت اتصال این دستگاه به اینترنت به راحتی می توانید تمامی اپلیکیشن های کاربردی مد نظرتان را به راحتی از طریق بازار و یا پلی استور بر روی این دستگاه نصب و راه اندازی نمایید.

مانیتور اندروید کوییک با وای فای داخلی

لازم به ذکر است این دستگاه به اینترنت موبایل شما نیز متصل می شود و دارای شبکه wifi داخلی می باشد.

مانیتور اندروید کوییک با کیفیت تصویر بالا

همواره در فروشگاه پارس آپشن در تلاشیم تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عزیزان عرضه و نماییم. همچنین باید ذکر کنیم که ارائه قیمت هرچه مناسب ترین از تخصص های ما می باشد در نتیجه می توانید با خیالی آسوده خریدتان را از ما در این فروشگاه انجام دهید.

اگر قصد خرید مانیتور اندروید کوییک را دارید، همین امروز با ما در ارتباط باشید.

https://parsoption.com

 

فروش ویژه مانیتور اندروید ساندرو و کیلس استارت ساندرو

اگر خوردوساندرو دارید، به شما پیشنهاد می نماییم که مانیتور اندروید ساندرو را خریداری نمایید. این مانیتور اندروید از کاربردی ترین آپشن ها برای خودروتان می باشد و می تواند انتخاب بسیار ایده‌آلی برای شما باشد.

مانیتور اندروید ساندرو با بهترین قیمت بازار

در فروشگاه پارش آپسن نهایت تلاش خود را نموده ایم تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات را به شما عزیزان عرضه و ارائه نماییم. ارائه تمامی آپشن های کاربردی برای تمامی خودرو ها از جمله؛

مانیتور اندروید

مانیتور اندروید

کروز کنترل

کیلس استارت

کیلس استارت

از تخصص ها و خدمات مان می باشد.

شما نیز می توانید با اطمینان خاطر خریدتان را از ما انجام دهید.

مانیتور اندروید ساندرو با بهترین کیفیت تصویر

مشخصات فنی مانیتور اندروید ساندرو

قطعا توجه به مشخصات فنی دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین جهت در این قسمت به برخی از ویژگی ها و مشخصات فنی مانیتور اندروید ساندرو اشاره می نماییم تا بتوانید با آگاهی کامل خریدتان را از ما انجام دهید.

مانیتور اندروید رنو ساندرو

تصویر با کیفیت مانیتور اندروید ساندرو

قطعا در نمایشگرها کیفیت تصویر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مانیتور اندروید ساندرو با صفحه ای در ابعاد 1280*860 به بازار عرضه می شود. از دیگر مشخصه های بسیار خاص صفحه نمایشگر این دستگاه می توان به فول اچ دی بودن آن اشاره نمود.

فروش مانیتور اندروید ساندرو با قیمت عالی

ips ضد خش از دیگر ویژگی های بسیار خاص این صفحه نمایش است. با توجه به تاچ بودن صفحه به هیچ عنوان بر روی آن خط و خشی ایجاد نخواهد شد. با توجه به اینکه در خودرو نمی توانید از تابش خودرو جلوگیری نمایید، طراحی این مانیتور به نحوی است که در برابر تابش خورشید نیز کیفیت تصویر عالی به شما ارائه می نماید .

مانیتور اندروید ساندرو و ویژگی های آن

از همه جهات تصویر باکیفیتی ارائه می نماید. در نتیجه تمامی سرنشینانن خودرو می‌تواند تصویری بسیار واضح را مشاهده نمایند.

دقت تاچ این صفحه بسیار بالا می باش. پس به راحتی در حین رانندگی قادر به مدیریت آن خواهید بود.

مانیتور اندروید ساندرو و قابلیت های آن

دیگر قابلیت های مولتی مدیا اندروید ساندرو

با خرید مولتی مدیا اندروید ساندرو می توانید از ویزه ترین امکانات آن از جمله موارد زیر استفاده نمایید. لازم به ذکراست این دستگاه ها برای تمامی خودروهای دیگر نیز موجود می باشند. که از نمونه آنها می توان به:

مانیتور اندروید سانتافه

مانیتور اندروید سانتافه

مانیتور اندروید توسان

مانیتور اندروید توسان

مانیتور اندروید سورنتو

مانیتور اندروید سورنتو

و سایر خودروهای داخلی و وارداتی دیگر اشاره نمود.

مانیتور اندروید ساندرو با کیفیت تصویر عالی

بهتر است به موضوع قابلیت های این مانیتور اشاره نماییم.

با نصب این مانیتور اندروید به مسیریابی آنلاین و آفلاین دسترسی خواهید داشت، در نتیجه دیگر برای مسیریابی دچار مشکل نخواهید شد.

به اینترنت متصل می شود و می توانید تمامی اپلیکیشن های کاربردی مورد نیازتان را از بازار و پلی استور بر روی آن نصب و راه اندازی نمایید.

این دستگاه با قابلیت میرورلینک می باشد، یعنی می توانید صفحه نمایش گوشی موبایل خود را بر روی این مانیتور منتقل نمایید. در این صورت به راحتی قادر به پاسخگویی تماس هایتان نیز خواهید بود.

در ماشین خود تلوزیون تماشا کنید. با مانیتور اندروید ساندرو می توانید به بیش از 23 شبکه داخلی و 230 شبکه ماهواره ای دسترسی داشته باشید.

مانیتور اندروید ساندرو با قابلیت پخش تلوزیون

فروش مانیتور اندروید ساندرو با قیمتی عالی

قیمت های ارائه شده توسط ما برای مانیتور اندروید ساندرو و همچنین کیلس استارت ساندرو و سایر آپشن های این خودرو بسیار مناسب می باشد تا بتوانید خریدی عالی را با ما تجربه نمایید. در فروشگاه پارس آپشن عرضه کننده این دستگاه با رم 1 گیگ و حافظه داخلی 16 و در مدلی دیگر با رم 2 و حافظه داخلی 32 گیگ می باشیم.

کیلس استارت ساندرو

این بستگی به انتخاب شما دارد که کدام مدل را انتخاب می نمایید.

برای خرید و دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

https://parsoption.com

 

مانیتور اندروید رانا در پارس آپشن 09126946483

در فروشگاه پارس آپشن عرضه کننده مانیتور اندروید رانا با عالی ترین قیمت ممکن می باشیم. با مراجعه به وب سایت ما برای خرید مانیتور اندروید رانا می توانید پیشنهادهای متنوعی را مشاهده نماییم از جمله اینکه:

مانیتور اندروید رانا

مانیتور اندروید رانا با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 1 گیگ

مانیتور اندروید رانا با 1 گیگ رم

مانیتور اندروید رانا با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگ

مانیتور اندروید رانا با 2 گیگ رم

قطعا اینکه کدامیک را انتخاب نماییم بستگی به حجم فایل ها و نیز میزان استفاده شما از این دستگاه مانیتور اندروید می باشد.

مانیتور اندروید

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و نیز ارتباطات افراد تمایل دارند تا از این امکانات بیشتر استفاده نمایند. قبلا نصب این مانیتورها تنها بر روی خودروهای لوکس از داخل کارخانه انجام می شد. اما این روزها به راحتی می توانید برای تمامی خودروها در تمامی مدل ها این مانیتور ها را خریداری و نصب و راه اندازی نمایید.

مانیتور اندروید رانا با بهترین قابلیت ها

قابلیت های مانیتور اندروید رانا

مانیتور اندروید رانا قابلیت های بسیار متنوعی دارد که در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره می نماییم، با ما همراه باشید و هرچه بیشتر با این دستگاه آشنا شوید.

مانیتور اندروید رانا با قابلیت اتصال به اینترنت

قابلیت اتصال به اینترنت

این مانیتور اندروید با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد. از طرفی نیز میتواند یک شبکه اینترنت داخلی برای شما عزیزان ایجاد نماید. این قابلیت کمک می کند تا بتوانید از آن دقیقا مشابه با یک گوشی موبایل اندرویدی استفاده کنید. در ادامه بیشتر در این باره برای شما توضیح میدهیم.

با اتصال این دستگاه به اینترنت می توانید کلیه اپلیکیشن های مورد نیاز تان را از روی نرم افزارهایی مانند بازار و گوگل پلی دانلو د و بدون هیچ هنگی بر روی مانیتور اجرا نمایید.

از اپلیکیشن های پخش ویدئو شبکه های تلوزیونی تا بازی ها و ......این دیگر بسته به نیاز و سلیقه شماست و هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

استفاده از مسیریاب های آنلاین از دیگر امکاناتی است که به لطف امکان اتصال این دستگاه به اینترنت می توانید از آن بهره مند شوید.

مانیتور اندروید رانا با پخش شبکه تلوزیون

کیفیت تصویر فوق العاده بالا مانیتور اندروید رانا

در ساخت و تولید این مانیتور اندروید از صفحه ips ضد خش استفاده می نمایند. همانطور که گفته شد خظ خط و خش است پس در کیفیت دستگاه بعد از استفاده طولانی مشکلی ایجاد نخواهد شد.

از طرفی همین ویژگی ips کمک می نماید تا از تمامی جهات بتوانید تصویر این مانیتور را بسیار واضح ببینید. در نتیجه همه سرنشینان میتوانند از دیدن تصاویر و ویدئو با استفاده از این مانیتور لذت ببرند.

مورد دیگر اینکه در حین رانندگی اگر نور آفتاد در این مانیتور باشد، در کیفیت تصویر آن هیچ گونه اختلالی ایجاد نمی شود.

مانیتور اندروید رانا با قابلیت پخش صوت و تصویر

پخش کلیه فرمت های صوتی و تصویری

با استفاده از دستگاه می توانید تمامی فایل های صوتی و تصویری اعم از mp4، mp3 و سایر موارد دیگر را پخش نمایید. همچنین لازم به ذکر است که خروجی usb این دستگاه کمک می نماید تا بتوانید فایل های موجود بر روی فلش خود را بر روی آن پخش نمایید.

یا می توانید از قابلیت میرورلینک که امکان اتصال این مانیتور با گوشی موبایلتان است استفاده نمایید.

از دیگر روش ها نیز می توان به حافظه داخلی این دستگاه اشاره نمود به راحتی می توانید فایل های مد نظرتان را بر روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره و استفاده نمایید.

قیمت مانیتور اندروید رانا

قیمت دستگاه مانیتور اندروید رانا

با توجه به نوسانات ارزی و وراداتی بودن این دستگاه نوسانات قیمت بسیار بالا می باشد. اما ما در فروشگاه پارس آپشن این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین قیمت ممکن را به شما ارائه نماییم. در نتیجه با اطمینان خاطر می توانید از سراسر کشور خریدتان را از ما انجام دهید.

مولتی مدیا اندروید رانا

لازم به ذکر است علاوه بر مانیتور اندروید رانا عرضه کننده مانیتور اندروید برای سایر خوردوهای دیگر نیز می باشیم که می توانیم به مواردی همچون :

مانیتور اندروید پژو 206

مانیتور اندروید پژو 206 با بهترین قیمت مولتی مدیا اندروید

مانیتور اندروید کمری

مانیتور اندروید کمری با بهترین قیمت

مانیتور اندروید آزرا

مانیتور اندروید آزرا

مانیتور اندروید برلیانس h330

فروش مانیتور اندروید برلیانس h330

و سایر مدل های خودروهای داخلی و وارداتی اشاره نماییم.

برای خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

https://parsoption.com

مانیتور اندروید سمند با صفحه ضد خش و full hd

امروزه در سیستم صورتی خودروهای مختلف شاهد پیشرفت و تنوع چشمگیری هستیم. مصرف کنندگان نیز هنگام خرید هواجنواب را بررسی کرده و برای خرید بهترین سیستم اقدام می کنند. مانیتور اندروید برلیانس H330 یک نمونه پیشرفت است که علاوه بر سرگرم کردن سرنشینان قابلیت رهیابی مسیرهای ناشناس در طول سفر را نیز دارد. با استفاده از مانیتور برلیانس H330 تماما لمسی قادر خواهید بود به تمام امکانات این دستگاه دسترسی داشته باشید و از سفر بی نظیری را برای خود و سرنشینان خودرو به ارمغان آورید.

مانیتور اندروید برلیانس H330

صفحه مانیتور اندروید برلیانس H330

مانیتور اندروید برلیانس H330 یکی از جدیدترین و بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. این دستگاه در پنل جلوی دستگاه دارای نمایشگر 8 اینچی می باشد و باعث می شود سرنشینان عقب خودرو بتوانند به راحتی روی مانیتور اندروید شما تسلط داشته باشند.

مانیتور اندروید
صفحه نمایش این دستگاه تمام لمسی از نوع خازنی است و دکمه های کنترل وضعیت آن در سمت راست و چپ دستگاه تعبیه شده اند. نمایشگر این دستگاه از نوع LCD بوده و در آن تکنولوژی IPS نیز بکار رفته است. رزولوشون نمایشگر این دستگاه 800 * 1204 است و از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند.

مانیتور اندروید برلیانس H330 با عالی ترین قیمت

قابلیت ویژه مولتی مدیا اندروید برلیانس H330

یکی از قابلیت های ویژه مولتی مدیا اندروید برلیانس H330 که در مانیتور اندروید برلیانس H230 نیز وجود دارد کلیدهای دسترسی در طرفین مانیتور می باشد و به راننده امکان می دهد در حین رانندگی که ممکن است کار با نمایشگر لمسی سخت باشد به سادگی از کلیدهای دسترسی استفاده کند.

مانیتور اندروید برلیانس h230

ویژگی های مانیتور اندروید برلیانس H330

در پشت مولتی مدیا اندروید برلیانس H330 پورت USB تعبیه شده است و توسط کابلی به اندازه یک متر به درون داشبورد هدایت شده است. همچنین ورودی وخروجی سیستم صوتی و تصویری نیز در پشت دستگاه تعبیه شده است. از دیگر ویژپی‌های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    سیستم عامل اندروید قابل بروز رسانی تا ورژن 10
•    پردازنده 4 هسته و رم یک گیگابایت
•    16 گیگ حافظه داخلی
•    قابلیت استفاده از رهیاب GPS به صورت آنلاین و آفلاین
•    قابلیت نصب دوربین جلو و عقب
•    قابلیت کاربردی مانیتور اندروید فابریک برلیانس H330 امکان اتصال به بلوتوث
•    قابلیت اتصال به اینترنت
•    قابلیت میرورلینک برای انتقال نمایشگر گوشی به مولتی مدیا اندروید برلیانس H330 بدون سیم و از طریق WiFi
•    قابلیت نصب اپلیکیشن های مختلف اندرویدی

خرید مانیتور اندروید برلیانس H330

خرید مانیتور اندروید

فروشگاه پارس آپشن بهترین بستر خرید اینترنتی انواع مختلف مانتیور اندروید از جمله:

مانیتور اندروید پژو پارس

مانیتور اندروید پژو پارس
مانیتور اندروید کوییک

مانیتور اندروید کوییک با بالاترین کیفیت تصویر
مانیتور اندروید چانگان CS35

مانیتور اندروید چانگان cs35
و مانیتور سایر خودرو ها را به صورت آنلاین فراهم کرده است. اصالت کالا، گارانتی بازگشت، ارسال سریع و نصب برای هموطنان تهرانی از جمله ویژگی های مهم تیونینگ خودرو پارس آپشن می باشد و از نخستین روز تاسیس تمام سعی خود را کرده تا به این موارد پایبند باشد. لازم به ذکر است ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور انجام  می شود.

https://parsoption.com

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد